مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 16:152023-07-26سياسي

استکبار در مقابل موج انقلاب اسلامی کاری از پیش نبرد


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیای استکبار در برابر موج انقلاب اسلامی ایستاد اما ملت ایران با توکل به خدا و پیروی از ولایت توانست این موج ها را بشکند و با عزت و سربلند بدرخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت الاسلام سید رضا تقوی در آیین ویژه روز تویسرکان و گرامیداشت یاد 750 شهید این شهرستان اظهار کرد: یک نهضت و رهبر برای آنکه به نتیجه برسد نیاز به یاران همراه و مطیع دارد وگرنه پیروز نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با شناخت ویژگی های یاران امام حسین(ع) و همراهی با آن ها می توانیم ادعا کنیم عاشورایی هستیم  افزود: دشمن می خواست و همچنان می خواهد حسین(ع) را از صحنه تاریخ حذف کند؛ اما روشنگری حضرت زینب(س) جلوی این توطئه را گرفت.

عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه هیچ واقعه ای در اسلام به اندازه عاشورا تبیین و ثبت نشده است تصریح کرد: آنچه عاشورا را ماندگار کرد تبیین درست و به موقع صحنه های عاشورا به واسطه اسرای این نهضت بود.

وی با بیان اینکه اباعبدالله(ع) از همان آغاز حرکت برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد گفت: بزرگترین منکر حکومت فاسد و خائن اموی بود بنابراین امام در برابر آن قیام کرد و پیروز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار در مقابل موج انقلاب اسلامی کاری از پیش نبرد

استکبار در مقابل موج انقلاب اسلامی کاری از پیش نبرد