مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-22سياسي

سازمان هواشناسی 33 رادار کم دارد


رییس سازمان مدیریت بحران کشور بر هوشمند سازی کارها در مدیریت بحران تاکید کرد و گفت: یکی از سازمان هایی که حتما باید هوشمندسازی شود سازمان هواشناسی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  محمدحسن نامی امروز سه شنبه در همایش فصلی مدیران کل مدیریت بحران کشور در تبریز با بیان اینکه عملکرد این سازمان در مواجهه با مخاطرات قابل قبول است، افزود: تجربه پدر علم است و در اینجا جمع شده ایم تا از تجربیات گذشته برای عملکردی بهتر در آینده استفاده کنیم.

وی بر اصل پیشگیری در مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: روح حاکم بر قوانین مدیریت بحران، پیشگیری و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران هاست و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی به وسعت و پراکندگی شهرها و روستاهای کشور اشاره کرد و افزود: 31 استان، 471 شهرستان، بیش از 1400 شهر و نزدیک به 40 هزار روستای بالای 20 خانوار، می طلبد تا همواره آماده باشیم و اقدامات لازم را برای کاهش اثرات و تلفات بلایای طبیعی و غیرطبیعی انجام داده و پیشگیری کنیم.

نامی با بیان اینکه جهان امروز با 34 نوع چالش بزرگ روبروست که مهم ترین آنها در شرایط فعلی، تغییر اقلیم، کمبود آب و بیابان زایی است که هر سه این موارد می تواند در آینده مخاطراتی را به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان هواشناسی 33 رادار کم دارد

سازمان هواشناسی 33 رادار کم دارد