مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:212023-07-24ورزشي

ملکی: هیأت های استانی زمینه گسترش ووشو را فراهم کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، امروز مجمع انتخابی رییس هیأت ووشو استان مرکزی با حضور مجید ملکی دبیرکل فدراسیون ووشو، مسعود پیرایش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، قائم مقامی معاون ورزشی اداره کل، عراقیه فراهای معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل، محمدی حراست اداره کل و سایر اعضای مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد.

مجید ملکی دبیر فدراسیون ووشو در این مجمع انتخابی گفت: ایران یکی از کشورهای پرافتخار در رشته ووشو و دارنده عنوان های قهرمانی جهان در این رشته است که این نشان دهنده استعداد بالای ورزشکاران در این رشته است.

وی افزود: با توجه به استعدادهای بسیار بالایی که در رشته ووشو در استان های سراسر کشور وجود دارد می طلبد هیأت های استانی با برنامه ریزی مناسب زمینه گسترش این رشته و جذب ورزشکاران بیشتر را فراهم سازند و برای به دست آوردن مقام های قهرمانی در سطح ملی تلاش کنند.

حمیدرضا حبیبی رییس هیأت ووشو استان مرکزی شد در مجمع انتخابی رییس هیأت ووشو استان مرکزی که با حضور رییس فدراسیون ووشو برگزار شد، حمیدرضا حبیبی با کسب 17 رأی از 19 رأی مأخوذه برای 4 سال به عنوان رییس هیأت ووشو مرکزی انتخاب شد.

همچنین فاطمه حبیبی به عنوان نائب رییس، محمد حبیبی به عنوان خزانه دار، مجید عسگری به عنوان کارشناس خبره، عبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملکی: هیأت های استانی زمینه گسترش ووشو را فراهم کنند

ملکی: هیأت های استانی زمینه گسترش ووشو را فراهم کنند