مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 16:252023-07-28بين الملل

نمایش شناورهای بدون سرنشین و موشک های قاره پیما در رژه کره شمالی


ارتش کره شمالی در رژه نظامی بزرگ خود به مناسبت سالگرد پایان جنگ کُره، تجهیزات جدیدی از جمله هواپیماها و شناورهای بدون سرنشین و موشک های بالستیک قاره پیما با سوخت جامد را به نمایش گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کره شمالی بامداد امروز (جمعه) شاهد برگزاری رژه نظامی بزرگ ارتش به مناسبت هفتادمین سالگرد آتش بس در جنگ بین دو کُره بود.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی (کِی سی اِن اِی) با انتشار تصاویری از این رژه نظامی بزرگ، گزارش داد که جدیدترین موشک های بالستیک قاره پیما، پهپادها و شهپادهای ارتش این کشور به نمایش گذاشته شد.

این رژه نظامی بزرگ با حضور مردم و مقامات ارشد کره شمالی از جمله کیم جونگ اون رهبر این کشور و همچنین هیأت عالی رتبه نظامی از پکن و مسکو، شامل سرگیی شویگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه، برگزار گردید.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ با اینکه کیم در این مراسم سخنرانی نکرد اما، کره شمالی با دعوت از هیأت های روسی و چینی به این رژه نظامی بزرگ قصد داشت حمایت پکن و مسکو از خود را در مقابل اتحاد سه جانبه کره جنوبی، ژاپن و آمریکا نشان دهد.

در این رژه نظامی، ارتش کره شمالی هواپیماها و شناورهای بدون سرنشین پیشرفته و همچنین موشک های دوربرد جدید از جمله موشک های قاره پیمای هواسونگ-17 و هواسونگ-18  را به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش شناورهای بدون سرنشین و موشک های قاره پیما در رژه کره شمالی

نمایش شناورهای بدون سرنشین و موشک های قاره پیما در رژه کره شمالی