مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-31اقتصادي

اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های گردشگری آبشار کمردوغ


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های گردشگری آبشار کمر دوغ کهگیلویه خبرداد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های گردشگری آبشار کمر دوغ کهگیلویه خبرداد.

سعید طالبی پور مرداد نهم ماه 1402 در نشست شورای معاونین اداره کل گفت: این اعتبار برای بهسازی جاده ارتباطی و تکمیل برخی زیرساخت های گردشگری در این مکان گردشگرپذیر است.

وی اظهار کرد: احداث برج نوری، توسعه محوطه سازی اردوگاه و تعمیر سکوهای نشین من آبشار کمر دوغ نیز توسط این اداره کل در سال های قبل صورت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: توسعه زیرساخت های گردشگری در کنار جاذبه های طبیعی و گردشگر پذیر کهگیلویه و بویراحمد از برنامه های مهم این اداره کل در سال 1402 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طالبی پور بیان کرد: آبشار کمر دوغ یکی از مناطق زیبا و گردشگر پذیر استان کهگیلویه و بویراحمد است که در فاصله 15 کیلومتری شهر قلعه رییسی از توابع شهرستان کهگیلویه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های گردشگری آبشار کمردوغ

اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های گردشگری آبشار کمردوغ