مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-30اقتصادي

صدور پروانه تاسیس واحدهای پرورش مرغ گوشتی در خراسان شمالی تا ظرفیت یک میلیون قطعه


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از صدور پروانه تاسیس برای ساخت واحدهای پرورش مرغ گوشتی تا ظرفیت یک میلیون قطعه خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از صدور پروانه تاسیس برای ساخت واحدهای پرورش مرغ گوشتی تا ظرفیت یک میلیون قطعه خبر داد.

رضا شکاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تعدادی از این واحدها در حال ساخت هستند و تعدادی نیز در مرحله اخذ تسهیلات برای شروع به ساخت قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این استان سالانه 5 هزار تن کسری تولید مرغ وجود دارد که با راه اندازی واحدهای تولیدی مذکور، مشکل کمبود تولید مرغ در استان مرتفع می شود.

شکاری با اشاره به اینکه در حال حاضر زنجیره تولید مرغ در استان کامل است، افزود: هم اکنون مرغ مادر، واحد پرورش مرغ گوشتی و کشتارگاه مرغ در استان فعال است و تنها مشکلی که در این زمینه وجود دارد آن است که ظرفیت واحدهای تولیدی مرغ گوشتی به اندازه نیاز استان نیست.

وی همچنین در ارتباط با جوجه ریزی های انجام شده در شرایط کنونی بیان کرد: هم اکنون هیچ گونه کمبود گوشت مرغی در بازار استان وجود ندارد.

این مقام مسئول ادامه داد: میزان جوجه ریزی انجام شده در تیرماه یک میلیون و 63 هزار قطعه بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 57 درصد افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه تاسیس واحدهای پرورش مرغ گوشتی در خراسان شمالی تا ظرفیت یک میلیون قطعه

صدور پروانه تاسیس واحدهای پرورش مرغ گوشتی در خراسان شمالی تا ظرفیت یک میلیون قطعه