مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-15سياسي

کیفیت خدمات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی مطلوب است


کیفیت خدماتی که در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی ارائه می شود مطلوب و قابل تقدیر است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: کیفیت خدماتی که در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی ارائه می شود مطلوب و قابل تقدیر است.

محسن اسدبیگی بیست و چهارم مردادماه در دیدار با دکتر فرهاد فرامرزیان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان، جهاد دانشگاهی را یک مرکز جهادی دانست که اهداف انقلاب را در بعد عملی دنبال می کند.

وی ادامه داد: در جهاد دانشگاهی لرستان عملیاتی کردن خیلی از تئوری ها را داریم که در این زمینه دستاوردهای خوبی داشته که یکی از آن ها مرکز درمان ناباروری است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی یک مجموعه پویا، فعال و عملیاتی است که برای برگزاری دوره های آموزشی جایگاه قانونی و علمی دارد.

اسدبیگی با اشاره به وجود توانمندی های بالا و خوب در جهاد دانشگاهی واحد لرستان، بیان کرد: کیفیت خدماتی که در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی ارائه می شود مطلوب و قابل تقدیر است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان با بیان اینکه طبق بسته خدمتی که داریم اکثر خدمات ناباروری تحت پوشش است، اضافه کرد: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان خدمت خیلی ارزشمند است که در آن با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت این خدمات ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت خدمات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی مطلوب است

کیفیت خدمات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی مطلوب است