مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-12سياسي

دعوت از سرمایه گذاران قمی برای حضور در منطقه ویژه سلفچگان


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ضمن دعوت قمی ها برای سرمایه گذاری در این منطقه، گفت: شرایط برای سرمایه گذار به خوبی تسهیل شده است، از واگذاری زمین با شرایط خاص گرفته تا رایگان کردن زمین برای دانش بنیان ها و این اقدامات در حد شعار نیست و با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمود داودآبادی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در قم، از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد خبرنگاران یاد کرد و گفت: نقد و نظارت، اطلاع رسانی شفاف و صادقانه و تنویر افکار عمومی از جمله رسالت هایی است که رهبر انقلاب برای خبرنگاران برشمردند و سخنان ایشان بیانگر اهمیت و حساسیت کار خبرنگاری است.

وی  با بیان اینکه مطالبه گری و عیارسنجی کار سختی است، اضافه کرد: اگر همه فعالیت ها در سطح کشور و بین الملل پوشش خبری داده می شود حاصل زحمات امثال شهید صارمی هاست که ایثارگرانه جان فشانی و در عرصه خبر فعالیت می کنند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از ظرفیت های این منطقه یاد کرد و گفت: منطقه ویژه فرصتی مغتنم برای سرمایه گذاران به ویژه قمی هاست اما امروز حضور قمی ها در منطقه ویژه کم رنگ است که بخشی از این مشکل بخاطر آگاهی نداشتن از ظرفیت های موجود در منطقه ویژه سلفچگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از سرمایه گذاران قمی برای حضور در منطقه ویژه سلفچگان

دعوت از سرمایه گذاران قمی برای حضور در منطقه ویژه سلفچگان