مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-08فرهنگي

هنرمند اهل خاش: منتظر تحقق وعده های مدیرکل هنرهای نمایشی ارشاد هستیم


صادق شهنوازی، هنرمند جوان عرصه نمایش عروسکی گفت: حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کشور در شهرستانی دورافتاده چون خاش سبب جان گرفتن دوباره هنرمندان و ایجاد انگیزه بیشتر در میان آنها است و ما منتظر تحقق وعده های او هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی) و اسرافیل فرج اللهی (مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور) از دهم تا دوازدهم مرداد برای بررسی مشکلات و چاره جویی و اقدام برای بهبود مشکلات تئاتر سیستان و بلوچستان و نیز دیدار با هنرمندان 14 شهر، سفری سه روزه به این استان داشتند.

به همین بهانه با صادق شهنوازی هنرمند تئاتر عروسکی اهل شهرستان خاش گفت وگو کرده ایم که در ادامه می خوانید.

این هنرمند گفت: هنرمندان استان هایی چون سیستان و بلوچستان به ندرت از سوی متولیان فرهنگ و هنر ساکن در مرکز کشور مورد توجه قرار می گیرند، ولی حضور بالاترین مدیر تئاتری کشور در منطقه و دیدار با فعالان و پیشکسوتان تئاتری سبب شد امید دوباره ای در دل اهالی تئاتر استان و شهرستان خاش ایجاد شود و جان تازه ای بگیرند.

وی افزود: فعالیت های هنری ام را از سال 86 شروع کردم و طی این سال ها به عنوان یک هنرمند فعال در عرصه نمایش های عروسکی کنار سایر هنرمندان با دغدغه های بسیاری برای ساخت عروسک و تولید نمایش عروسکی روبه رو بودیم و نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند اهل خاش: منتظر تحقق وعده های مدیرکل هنرهای نمایشی ارشاد هستیم

هنرمند اهل خاش: منتظر تحقق وعده های مدیرکل هنرهای نمایشی ارشاد هستیم