مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14سياسي

میرباقری: بسیج شدن مردم در راهپیمایی اربعین یک پیام سیاسی به جریان باطل است


اربعین صف بندی ولایت خداوند در برابر لشکریان شیطان است، بسیج شدن مردم در این راهپیمایی پیام سیاسی به اعوان و انصار جریان باطل است و کل این ماجرا ذیل همان خط و سیره ای است که حضرت سیدالشهدا(ع) دنبال می کردند.

- سیدمحسن میرباقری، استاد معارف اسلامی درمورد ابعاد مختلف راه پیمایی اربعین و اهمیت آن به خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس گفت: به طور کلی باید گفت مسأله ماجرای حضرت سیدالشهدا(ع) و بالاخص اربعین حسینی نماد و چهره ای از قدرت و عظمت الهی است.

در زمانه ای سخت، که شیطان در اشکال محتلف و به وسیله نیروهای گوناگون پی رسیدن به اهداف خود عمل می کند و یکی از این وسایل همین وضعیت فضای مسموم مجازی است، انتظار می رود همه جوانان و نوجوانان جذب این جبهه پر لنگ و لعاب شوند؛ اما ما شاهدیم که متقابلاً پروردگار هم سفره تقوی و فضل خودش را گسترده تر و فراهم تر می کند.

اربعین یکی از این تدابیر الهی است که دقیقاً در زمانی که از لحاظ فرهنگی جوامع ما دچار تهدید است، به شکل خاصی گسترش پیدا می کند و شور و شوق زیادی را در بین مردم می اندازد که در این مسیر قرار بگیرند و خود را به اهل بیت و بالاخص حضرت امام حسین(ع) وصل کنند.

در این چندسال اخیر شاهد آن بودیم که به قدری اربعین به شکل معجزه آسایی بسط و گسترش پیدا کرده است که حتی بعضی مسلمانان غیر شیعی هم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرباقری: بسیج شدن مردم در راهپیمایی اربعین یک پیام سیاسی به جریان باطل است

میرباقری: بسیج شدن مردم در راهپیمایی اربعین یک پیام سیاسی به جریان باطل است