مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-20اقتصادي

روان آب های مرزی و خشکسالی اعتبارات


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین سیلاب و خروجی روان آب ها در حوزه های آبخیز مرزی است، اظهار کرد: محدودیت اعتباری وجود دارد و به همین دلیل با وجود مطالعات و زمینه اجرای طرح ها، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین سیلاب و خروجی روان آب ها در حوزه های آبخیز مرزی است، اظهار کرد: محدودیت اعتباری وجود دارد و به همین دلیل با وجود مطالعات و زمینه اجرای طرح ها، نمی توان از قابلیت روان آب ها و سیلاب های مرزی در استان استفاده کرد.

علیرضا نصرآبادی در گفت وگو با ایسنا در خصوص استفاده از روان آب ها، گفت: یک نظام بین المللی در مورد استفاده از روان آب ها در مرزها وجود دارد.

وی افزود: در سال های گذشته یک بازه زمانی برای کنترل و بهره برداری از روان آب ها و آبخیزهای مرزی تعریف شد، اما خراسان جنوبی از آن استفاده نکرد چراکه بعد از این بازه زمانی، دیگر نمی شد اعتراضی نسبت به کشورهای همسایه در استفاده نکردن از این منابع داشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در حوزه آبخیز مرزی مطالعاتی داشته و در خراسان جنوبی نیز مطالعاتی در حوزه آبخیز شهرستان های نهبندان، سربیشه و زیرکوه انجام شده و طرح ههای قابل اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روان آب های مرزی و خشکسالی اعتبارات

روان آب های مرزی و خشکسالی اعتبارات