مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:552023-07-30اقتصادي

جزییات سقف پاداش و مزایای کارکنان دولت در سال 1402


بر اساس ابلاغیه اخیر معاون اول رییس جمهوری، کارمندان دولت تا 10 میلیون تومان پاداش های مناسبتی دریافت خواهند کرد که بسته به وضعیت تاهل و تعداد فرزند این مبلغ متفاوت خواهد بود.

- بر اساس ابلاغیه اخیر معاون اول رییس جمهوری، کارمندان دولت تا 10 میلیون تومان پاداش های مناسبتی دریافت خواهند کرد که بسته به وضعیت تاهل و تعداد فرزند این مبلغ متفاوت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق ابلاغیه اخیر معاون اول رییس جمهوری در تاریخ چهارم مرداد ماه امسال در زمینه پرداخت انواع پاداش و مزایا به کارکنان دولت، دستگاه های اجرایی که عملکرد کلی آن ها بر اساس مجموع امتیاز مکتسبه در عمومی و اختصاصی سال 1401 در سطح عالی و خوب ارزیابی شده باشد، مجازند یک بار در سال پاداشی تحت عنوان پاداش تشویقی تا یکصد میلیون ریال به هر یک از کارکنان خود پرداخت کنند.

در یکی دیگر از ماده های این ابلاغیه نیز درباره پرداخت های مناسبتی به همه مشمولان (کارمندان دولت) اینگونه توضیح داده شده است که انواع پاداش و مزایای قابل پرداخت در قالب چهار جدول آمده است.

به عنوان مثال در جدول شماره یک انواع مزایای جانبی در دسته بندی های معیشتی شامل (خوراک، حمل و نقل، مسکن، بهداشت و سلامت)، رفاهی شامل (تفریحی و ورزشی، انگیزشی و تشویقی و حمایتی و هدایا) و جوانی جمعیت تحت عنوان تحکیم خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سقف پاداش و مزایای کارکنان دولت در سال 1402

جزییات سقف پاداش و مزایای کارکنان دولت در سال 1402