مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 19:552023-08-21سياسي

نسل جوان، فریبِ شعار «زن، زندگی، آزادی» دشمن را نخورد


معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه نسل جوان اصلاً فریبِ شعار «زن، زندگی، آزادی» دشمن را نخورد، گفت: جای برگزاری رویدادهایی نظیر رویداد روایت 2 در شرایط امروزی خالی بود تا بتوانیم واقعیت های درست خودی و دروغ های دشمنان را روایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید هادی طباطبایی ساعتی پیش در حاشیه بازدید از آیین رویداد روایت 2 با عنوان حماسه مقاومت مردم ایران اسلامی که در محل سالن اجتماعات مجتمع آیه های مشهد برگزار شد، با قدردانی از متولیان برپایی این رویداد همه جانبه نگر، اظهار کرد: دشمن در جنگ ترکیبی که در سال گذشته بعد از شهریور ماه راه اندازی کرد با بیشترین تأثیرگذاری در بحث شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در ابعاد مختلف ورود پیدا کرد.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با بیان این مطلب که دشمنان تااندازه زیادی به تأثیرگذاری شبکه های اجتماعی پی بُردند خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز تاکید داشتند که باتوجه به انتخاباتی که پیش رو داریم، دشمن توپخانه تبلیغاتی خود را علیه نظام و اینکه مردم وارد صحنه رقابت انتخابات و حماسه بزرگ نشوند به کار گرفته است.

وی با تاکید براینکه همه وظیفه داریم برای مقابله با توپخانه دشمن برنامه ریزی داشته باشیم، توصیه کرد: نسل جوان، فریبِ شعار زن، زندگی، آزادی دشمن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جوان، فریبِ شعار «زن، زندگی، آزادی» دشمن را نخورد

نسل جوان، فریبِ شعار «زن، زندگی، آزادی» دشمن را نخورد