مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-10اجتماعي

اسکن 2 میلیون صفحه اسناد رسمی در زنجان


نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران استان زنجان گفت: بیش از دو میلیون صفحه از اسناد رسمی در دفاتر استان زنجان که دست نویس بود اسکن شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نادر صبوری، نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران  استان زنجان، امروز در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطر شهید صارمی، اظهار داشت: استان زنجان توانسته است جزو سه استان برتر در الکترونیکی کردن اسناد باشد.

نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران  استان زنجان افزود: در راستای خدمات رسانی سریعتر در طول دو سال گذشته بیش از 2 میلیون و 126 هزار صفحه دست نویس اسکن و آرشیو شده است.

وی دسترسی آسان و نگهداری دقیق و صحیح اسناد را از اهداف اسکن کردن اسناد برشمرد و افزود: افراد می توانند هر زمان که بخواهند اسناد مورد نظر خود را در سامانه ثبت شده مشاهده کنند.

صبوری در ادامه با اشاره به ایجاد اختلاف در  اسناد عادی اموال غیر منقول خاطر نشان کرد: ثبت اسناد رسمی در جلوگیری از بروز اختلافات بین طرفین نقش موثری دارد.

نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران  استان زنجان اشاره کرد و افزود: همه صاحب نظران و مسوولین بر حل و فصل سریع اختلافات با استناد به اسناد رسمی در کمترین زمان ممکن با توجه به امتیازات قانونی این اسناد اقرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکن 2 میلیون صفحه اسناد رسمی در زنجان

اسکن 2 میلیون صفحه اسناد رسمی در زنجان