مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-09حوادث

وزنه سنگین کودکان خیابانی روی قلب کرمان


دخترک یک ترازوی کوچک را جلویش گذاشته و با خواهش و تمنا از عابران می خواهد، خودشان را وزن کنند، پسرکی هم آن طرف تر بسته آدامس موزی را به هر ضرب و زوری که هست به مردم می فروشد، - خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: دخترک یک ترازوی کوچک را جلویش گذاشته و با خواهش و تمنا از عابران می خواهد، خودشان را وزن کنند، پسرکی هم آن طرف تر بسته آدامس موزی را به هر ضرب و زوری که هست به مردم می فروشد، پول ها را اما به مردی می دهند که با فاصله به موتور هوندای آبی رنگی تکیه داده است، این مرد افغانستانی، پدرشان است و سال ها قبل پایش به ایران باز شده.

مُفت خوری با سوء استفاده از بچه ها و قلب های مهربان مردم پدر، گرچه چهار ستون بدنش سالم است و گچ کار ماهری ست، اما پول مُفتی که بچه هایش با سوء استفاده از قلب مهربان کرمانی ها به جیبش می ریزند، زیر دندانش مزه کرده است و خودش دیگر کار نمی کند.

هیچ کسی هم که کاری به کار این بچه های خیابانی و خانواده های شارلاتان شان ندارد و با خیال راحت روی قلب کرمان نشسته اند و بر روح و روان مردم زخم می زنند.

حالا برای تان با سند و مدرک می گویم، چرا هیچ کس کاری به کار کودکان خیابانی کرمان  ندارد.

گداخانه ای که تبدیل به مجموعه ای شیک شد همراه با مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان راهی مرکز اسراء در محله سرآسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزنه سنگین کودکان خیابانی روی قلب کرمان

وزنه سنگین کودکان خیابانی روی قلب کرمان