مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-25فرهنگي

جشنواره تورنتو در غیاب بازیگران و چهره های مطرح/ اعلام فهرست آثار


در میان آثار جشنواره فیلم تورنتو 2023 فیلم هایی از الکساندر پین، ریچارد لینکلیتر، آنا کندریک، جورج سی ولف و ایتن هاوک جای گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، 2 اعتصاب صنفی مهم در هالیوود ممکن است فصل جوایز هالیوود و جشنواره های سینمایی را که به عنوان پیش درآمدی برای حضور در اسکار محسوب می شوند، تغییر دهد اما جشنواره بین المللی فیلم تورنتو با رونمایی از فهرست فیلم های خود در سال 2023 نشان داد تسلیم نمی شود و همچنان بهترین های سینما را گلچین کرده است.

آلکساندر پین، ریچارد لینکلیتر، کورییدا هیروکازو و ژوستین تریه از جمله کارگردان های مولفی هستند که جدیدترین آثار خود را در این جشنواره به نمایش خواهند گذاشت.

پین با کمدی دارندگان که در یک مدرسه شبانه روزی اتفاق می افتد با بازی پل جیاماتی، لینکلیتر با نمایش هیت من اکشن کمدی با حضور گلن پاول و آدریا آرجونا در جشنواره حضور می یابند و کورییدا و تریه فیلم های هیولا و آناتومی یک سقوط را در جشنواره خواهند داشت که هر 2 در جشنواره کن امسال به نمایش درآمدند و دومی برنده نخل طلا هم شد.

اولین فهرست معرفی شده جشنواره دربرگیرنده 60 فیلم از 70 کشور است.

در عین حال نبودن اولین اکران های استودیوهای بزرگ مانند تل ماسه 2 یا اقتباس موزیکال رنگ بنفش نیز قابل توجه و به این معنی است که اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تورنتو در غیاب بازیگران و چهره های مطرح/ اعلام فهرست آثار

جشنواره تورنتو در غیاب بازیگران و چهره های مطرح/ اعلام فهرست آثار