مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-13بين الملل

رییس جمهوری برزیل: به بایدن توصیه می کنم جنگ طلبی را کنار بگذارد


رییس جمهوری برزیل اظهار کرد، در چارچوب کارزار جدیدش برای تقویت بودجه های زیرساختی و جذب سرمایه گذاری خارجی قصد دارد به جو بایدن توصیه کند که جنگ طلبی را کنار گذاشته و به جایش بر سرمایه گذاری در کشورهای دیگر از جمله برزیل تمرکز کند.

- رییس جمهوری برزیل اظهار کرد، در چارچوب کارزار جدیدش برای تقویت بودجه های زیرساختی و جذب سرمایه گذاری خارجی قصد دارد به جو بایدن توصیه کند که جنگ طلبی را کنار گذاشته و به جایش بر سرمایه گذاری در کشورهای دیگر از جمله برزیل تمرکز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه راشاتودی، لوییز ایناسیو لولا داسیلوا، رییس جمهوری برزیل در یک سخنرانی در شهر ریو دو ژانیرو از یک کارزار جدید خود برای تقویت بودجه های زیرساختی و جذب سرمایه گذاری خارجی رو نمایی کرده و در این راستا به جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا توصیه کرد جنگ طلبی را کنار گذاشته و رو به مشارکت در این کارزار بیاورد.

لولا داسیلوا روز جمعه در شهر ریو دو ژانیرو در سخنرانی در تجمعی با هدف جلب حمایت به این برنامه خود گفت: ما قصد داریم به جو بایدن بگوییم آمریکا سال های زیادی است فقط به جنگ فکر کرده و به سرمایه گذاری در برزیل فکر نکرده است.

کمی پول صرف سرمایه گذاری در کشور ما کنید چون این چیزی است که صلح را به کشور ما می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری برزیل: به بایدن توصیه می کنم جنگ طلبی را کنار بگذارد

رییس جمهوری برزیل: به بایدن توصیه می کنم جنگ طلبی را کنار بگذارد