مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-01بين الملل

همدردی رؤسای جمهور تاجیکستان و ترکمنستان با دولت و مردم پاکستان


روسای جمهور تاجیکستان و ترکمنستان در پیام های جداگانه به همتای پاکستانی خود کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان این کشور بر اثر اقدام تروریستی اخیر را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان و سردار بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان در پیام های جداگانه کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم بر اثر اقدام تروریستی در پاکستان را به شهباز شریف نخست و زیر و عارف علوی رییس جمهور این کشور تسلیت گفتند.

در پیام رحمان در این مورد آمده است: ما به شدت این اقدام ظالمانه غیرانسانی را محکوم می کنیم و بر نیاز فوری به یک مبارزه مشترک بی امان علیه هرگونه مظاهر تروریسم تاکید می کنیم.

رحمان در ادامه به رییس جمهور پاکستان با بستگان قربانیان و تمام مردم برادر این کشور همدردی و تسلیت خود را براز داشته و برای همه مجروحان آرزوی شفای کامل کرد.

در پیام بردی محمداف در این مورد آمده است: ترکمنستان قاطعانه با هرگونه مظاهر تروریسم و افراط گرایی مخالف بوده و از تلاش های جامعه جهانی در زمینه مبارزه با این شر جهانی حمایت کامل می کند.

بردی محمداف در بخش دیگری همچنین از طرف مردم، دولت ترکمنستان با ابراز همدردی با مردم و دولت پاکستان برای آسیب دیدگان شفای عاجل آرزو کرد و از تلفات جانی مردم ابراز تاسف عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدردی رؤسای جمهور تاجیکستان و ترکمنستان با دولت و مردم پاکستان

همدردی رؤسای جمهور تاجیکستان و ترکمنستان با دولت و مردم پاکستان