مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-11اقتصادي

منابع تبصره 18 در 2 سال اخیر تخصیص نیافته است


در 2 سال اخیر تسهیلات از محل تبصره 18 به استان اردبیل اختصاص نیافته و شایسته است وزارت صنعت، معدن و تجارت در این زمینه تعجیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی پیش از ظهر جمعه در دیدار با معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در اردبیل اظهار کرد: تبصره 18 نامش است اما خودش هنوز ظهور و بروزی پیدا نکرده و متولیان حوزه پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی باید هر چه سریع تر پرداخت این منابع را تعیین تکلیف کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تأمین منابع مالی واحدهای تولیدی در کشور ما بانک محور است، اقدام انقباضی بانک ها در پرداخت تسهیلات مشکلات و دغدغه های جدی به وجود آورده که ضرورت دارد بانک ها با نگاه وسیع تر در پرداخت تسهیلات گره گشای مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی باشند.

استاندار اردبیل گفت: مسئله تولید، مسئله بسیار مهم در کشور بوده و شایسته است دولت سیزدهم بسته های حمایت از تولید را در سال مزین به مهار تورم و رشد تولید ابلاغ کنند تا واحدهای صنعتی و تولیدی بیش از این از محل افزایش قیمت مواد اولیه آسیب نبینند.

عاملی افزود: در کنار ارائه بسته های تشویقی و حمایتی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولیدکنندگان با اولویت مناطق محروم، شایسته است از محل تبصره 18 تسهیلات مناسب در اختیار صاحبان صنایع قرار گیرد تا امکان تأمین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع تبصره 18 در 2 سال اخیر تخصیص نیافته است

منابع تبصره 18 در 2 سال اخیر تخصیص نیافته است