مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-08سياسي

صندلی مسئولیت جایگاه پاسخگویی است


سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: صندلی مسئولیت در واقع جایگاه و صندلی داغ پاسخگویی به مردم است نه محل ریاست.

- محمدرضایی سه شنبه 17 مرداد در مراسم معارفه فرماندار شهرستان بیضاء، گفت: صندلی مسئولیت، محل ریاست نیست، مسئول باید پاسخگوی مردم باشد، اگر فرصتی برای خدمت پیش می آید باید از این موقعیت نهایت استفاده را برای خدمت به مردم در راستای نظام دینی و مملکت اسلامی ببریم.

او به قسمتی از وصیت نامه شهید نادری اشاره و اضافه کرد: جوانان دیروز ما جوانانی با امید و آرزوهای بی شماری بودند که شرینی های دنیا همچنان که برای ما شیرین است برای آنها هم شیرین بود؛ آنان هم مانند دیگران دارای خانواده و تعلقات دنیوی بودند، اما از همه این ها به عشق نظام، اسلام، ولایت و این مردم گذشتند و جان خود را که شیرین ترین دارایی انسان است را پیشکش اسلام و مردم عزیزمان کردند.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس اضافه کرد: امروزه مسسئولین بایست به حرمت خون پاک و مقدس شهدا خدمت صادقانه به مردم را بیشتر گذشته محور کار خود قرار دهند؛ چرا که هم باید به مردم و هم به خون شهدا جوابگو و پاسخ دهنده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندلی مسئولیت جایگاه پاسخگویی است

صندلی مسئولیت جایگاه پاسخگویی است