مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-06سياسي

گروه های جهادی باید مروج گفتمان حکمرانی مردمی شوند


مسئول بسیج دانشجویی کازرون با اشاره به اینکه گروه های جهادی نقش حلقه های میانی را در سطح کشور به عهده دارند افزود: گروه های جهادی علاوه بر اینکه برخی خدمات را در عرصه های مختلف به مردم مناطق محروم ارائه میدهند نقش حلقه های میانی را جهت حل مسائل این مناطق برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، هادی صحرابان در گفتگو باخبرنگاران گفت: بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان کازرون با راه اندازی قرارگاه جهادی شهید کرامت الله ابراهیم پور در تابستان سال جاری چهار مرحله اردوی جهادی در مناطق مختلف شهرستان کازرون اجرا کرد.

وی گفت: چهار گروه جهادی دانشگاهی در عرصه های متنوع و دوگروه جهادی  تخصصی در عرصه پزشکی ودامپزشکی در روستاهای بخش های بالاده ، کنارتخته و بخش مرکزی با شعار دانشجو،امید،خدمت به ارائه خدمت به اهالی این مناطق نمودند.

مسئول بسیج دانشجویی کازرون با اشاره به اینکه گروههای جهادی نقش حلقه های میانی را در سطح کشور به عهده دارند افزود: گروه های جهادی علاوه بر اینکه برخی خدمات را در عرصه های مختلف به مردم مناطق محروم ارائه میدهند نقش حلقه های میانی  را جهت حل مسائل این مناطق برعهده دارند.

وی  افزود: یکی از رسالتهای بسیج دانشجویی در اردوهای جهادی باید ترویج گفتمان ومدل حکمرانی مردمی باشد تا مردم به این فهم مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی باید مروج گفتمان حکمرانی مردمی شوند

گروه های جهادی باید مروج گفتمان حکمرانی مردمی شوند