مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-05سياسي

ضرورت بهره مندی از ظرفیت های ماشین سازی و داروسازی آذربایجان شرقی


معاون عملی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور به ظرفیت های و توانایی آذربایجان شرقی و تبریز در حوزه صنعت ماشین سازی و داروسازی اشاره کردوگفت: - ترکیب این دو با اتفاق بزرگی رقم میزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله دهقانی فیروز آبادی روز شنبه در مراسم افتتاح نخستین کارخانه نوآوری دارویی کشور در تبریز گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان به شکل گسترده ای انجام می شود تا زمینه برای تحقیق و توسعه آنها فراهم شود.

وی تأکید کرد: تلاش های بسیار ارزشمندی انجام شده و ساختمان و مجموعه ای که استفاده مناسبی از آن نمی شد با مولدسازی واقعی به یک کارخانه نوآوری تبدیل شده است.

وی افزود: این کارخانه زمینه را برای جوانان کشور فراهم کرده تا شرکت های دانش بنیان محصول در آن عرصه کنند و این بسیار ارزشمند است.

دهقانی فیروز آبادی ادامه داد: مشابه این اتفاق در چند نقطه کشور روی داده اما اینکه متمرکز در حوزه دارویی باشد واقعاً یک نوآوری و یک اتفاق خوبی است.

وی به ظرفیت های و توانایی آذربایجان شرقی و تبریز در حوزه صنعت ماشین سازی و داروسازی اشاره کرد و گفت: ترکیب این دو باهم می تواند اتفاق بزرگی را رقم بزند.

وی ادامه داد: همچنین با کمک شرکت های خوب دارویی که در تبریز فعالند یک اعتبار مالیاتی تضمین شده را در نظر می گیریم تا برای تحقیق و توسعه هزینه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره مندی از ظرفیت های ماشین سازی و داروسازی آذربایجان شرقی

ضرورت بهره مندی از ظرفیت های ماشین سازی و داروسازی آذربایجان شرقی