مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-19سياسي

متهم نارنجستان شیراز گناهکار شناخته شد


رییس کل دادگستری فارس از صدور حکم در پرونده ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز توسط دادگاه بدوی خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس از صدور حکم در پرونده ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز توسط دادگاه بدوی خبر داد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی شنبه 28 مرداد با اعلام خبر فوق اظهار کرد: پس از وقوع حادثه ضرب و جرح یک بانوی آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز در پی تذکر درباره عفاف و حجاب، پرونده قضایی در دادسرای شیراز تشکیل و پس از تکمیل تحقیقات توسط دادسرای شیراز در مهلت قانونی کیفرخواست و قرار جلب به دادرسی صادر و پرونده برای صدور تصمیم به دادگاه کیفری 2 شیراز ارسال شد.

او افزود: هر چند از ابتدای وقوع این حادثه احساسات مردم و متدین نسبت به نحوه برخورد با خانم آمر به معروف، برانگیخته و همین امر زمینه شکل گیری شایعات مختلفی را فراهم کرد، اما دستگاه قضایی با توجه به رسالت و جایگاه قانونی خود صرفاً رسیدگی در چارچوب قوانین را مد نظر قرار داد و ضمن پاسخ به موقع به شایعات شکل گرفته پرونده مذکور را به دور از هرگونه جو احساسی رسیدگی کرد و همه جوانب موضوع نیز مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

رییس کل دادگستری فارس همچنین با اشاره به جزییات رأی صادره بیان کرد: در حال حاضر و پس از رسیدگی، رأی بدوی مبنی بر محکومیت ضارب به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم نارنجستان شیراز گناهکار شناخته شد

متهم نارنجستان شیراز گناهکار شناخته شد