مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 03:002023-08-10بين الملل

استقبال بلینکن از آزادی شهروندان آمریکایی بازداشت شده در ایران


وزیر امورخارجه آمریکا آزادی شهروندان آمریکایی بازداشت شده در ایران را گامی مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که آنها به زودی به خانه بازمی گردند.

- وزیر امورخارجه آمریکا آزادی شهروندان آمریکایی بازداشت شده در ایران را گامی مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که آنها به زودی به خانه بازمی گردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه آمریکا در واکنش به توافق تهران و واشنگتن برای آزادی پنج شهروند آمریکایی بازداشت شده در ایران، آن را گامی مثبت ارزیابی کرد.

بلینکن در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای مکزیکی خود اظهار داشت: این، تنها آغاز روندی است که امیدوارم و انتظار دارم به بازگشت آنها به ایالات متحده منجر شود.

وی در ادامه گفت که به اعتقاد او این، آغاز پایان کابوس آنها و کابوسی است که خانواده های آنها تجربه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگی ایران در سازمان ملل روز پنج شنبه در رابطه با اخبار منتشر شده درخصوص آزادی شهروندان آمریکایی بازداشتی در ایران به شبکه سی بی اس اعلام کرد: به عنوان بخشی از توافق همکاری بشردوستانه که با میانجی گری یک دولت ثالث حاصل شده است، ایران و آمریکا پذیرفته اند که متقابلا پنج زندانی را آزاد و آن ها را عفو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بلینکن از آزادی شهروندان آمریکایی بازداشت شده در ایران

استقبال بلینکن از آزادی شهروندان آمریکایی بازداشت شده در ایران