مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 19:202023-07-24اقتصادي

350 هزار تن گندم از زارعین آذربایجان غربی خریداری شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از آغازفصل برداشت گندم تاکنون 350 هزار تن گندم مازاد برنیاز از زارعین استان خریداری شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از آغازفصل برداشت گندم تاکنون 350 هزار تن گندم مازاد برنیاز از زارعین استان خریداری شده است.

خسرو شهبازی دوم مرداد در حاشیه بازدید از یک شرکت تولیدی و صنعتی کارخانجات آرد و روند خرید تضمینی گندم در مراکز خرید دولتی در شهرستان ارومیه افزود: هم اکنون خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در 67 مرکز خرید در مناطق مختلف استان در حال انجام است که در مقایسه با مدت زمان مشابه گذشته 100 هزار تن میزان خرید افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه مبارزه با آفت سن گندم نیز در سطح 210 هزار هکتار از اراضی گندم زار استان انجام شده است، بیان کرد: مبارزه با علف های هرز در مزارع گندم و جو نیز در سطح 241 هزار هکتار انجام شده است.

وی ادامه داد: روند خرید اتضمینی گندم از 27 خرداد ماه سالجاری آغاز شده است و یکهزار و 300 کمباین در سطح مزارع استان در حال برداشت روزانه 7 هزار هکتار ازمحصول مزارع گندم آبی و دیم استان هستند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال 394 هزار هکتار از اراضی زراعی استان زیر کشت گندم قرار دارد، یادآور شد: سال ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 هزار تن گندم از زارعین آذربایجان غربی خریداری شد

350 هزار تن گندم از زارعین آذربایجان غربی خریداری شد