مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-09اجتماعي

ساماندهی 212 معتاد متجاهر از اول تیرماه سال جاری در شهریار


رییس اداره بهزیستی شهریار از ساماندهی 212 معتاد متجاهر از اول تیرماه سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام توسط شهرداری و نیروی انتظامی و تحت نظارت بهزیستی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر نیک افشار صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از ساماندهی تعداد 212 نفر از معتادان متجاهر در پایانه شهید ترابی شهریار خبر داد.

نیک افشار افزود: در خصوص معتادان متجاهر باید با دید جدیدی نگاه کرد و الگوی دادگاه درمان مدار برای معتادان متجاهر در مراکز ترک اعتیاد تحت نظارت را که شامل سه تیم غربالگری، ارجاع و استقرار فعالیت دارند اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع کاهش آسیب های اجتماعی و ساماندهی معتادان متجاهر در اولویت برنامه های بهزیستی شهریار است گفت: برای بهبود کمبود ظرفیت مراکز نگهداری راه اندازی مراکز ترک اعتیاد با ظرفیت بالا در راستای احیای جان و روان معتادین متجاهر با همکاری شهرداری و شورای شهرستان مثمر ثمر بوده و وجهه اجتماعی و چهره مخدوش شهر را نیز ترمیم می کند.

رییس اداره بهزیستی شهریار با بیان اینکه مهم است که خانواده ها در مواجهه با افراد معتاد مأیوس و خسته نشوند، عنوان داشت: بیماری اعتیاد و ترک آن یک پروسه زمانبر است و باید به این افراد اعتماد کرده و از آنها حمایت شود زیرا طرد شدن این افراد آسیب بیشتری به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 212 معتاد متجاهر از اول تیرماه سال جاری در شهریار

ساماندهی 212 معتاد متجاهر از اول تیرماه سال جاری در شهریار