مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-15بين الملل

هشدار نماینده کنست درباره تبدیل شدن مصر، عربستان و امارات به کشورهای هسته ای


نماینده کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از حزب راست افراطی لیکود، هشدار داد که مصر، عربستان سعودی و امارات به زودی به قدرت های هسته ای در منطقه تبدیل خواهند شد.

- نماینده کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از حزب راست افراطی لیکود، هشدار داد که مصر، عربستان سعودی و امارات به زودی به قدرت های هسته ای در منطقه تبدیل خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دنی دانون، نماینده کنست در گفت وگو با رادیو 103 اف ام گفت: اگر عربستان به یک قدرت هسته ای تبدیل شود، موضوع به اینجا ختم نمی شود، زیرا مصر و امارات به آن خواهند پیوست.

این نماینده کنست بابت درخواست سعودی ها در زمینه تسلیحات هسته ای در ازای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، ابراز نگرانی کرد و گفت، این نشان می دهد که مصر و امارات بیکار نخواهند ماند و روندی برای گسترش سلاح های هسته ای در منطقه به وجود خواهد آمد.

وی با اشاره به ادعای عربستان درباره داشتن سلاح هسته ای برای اهداف صلح آمیز، تصریح کرد، کره شمالی هم تا زمان تبدیل شدن به یک کشور هسته ای همین حرف ها را می زد زیرا در نهایت راه برای تبدیل برنامه های هسته ای به اهداف نظامی بسیار کوتاه است.

وی در این مصاحبه به بحران کارایی نیروی ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی نیز پرداخت و گفت، رژیم صهیونیستی نیاز دارد که برای مقابله آتی با دشمنان آماده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده کنست درباره تبدیل شدن مصر، عربستان و امارات به کشورهای هسته ای

هشدار نماینده کنست درباره تبدیل شدن مصر، عربستان و امارات به کشورهای هسته ای