مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-22اجتماعي

تامین آب پایدار پل زائر تا پایانه مرزی مهران به مقدار 130 لیتر در ثانیه


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: برای تأمین آب شرب پایدار زوار اربعین از 9 شهرستان استان تا مرز مهران، برنامه ریزی ها و اقدامات لازم صورت گرفته و در این مسیرها مشکلی جهت تأمین آب زوار اربعین حسینی وجود ندارد.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: برای تأمین آب شرب پایدار زوار اربعین از 9 شهرستان استان تا مرز مهران، برنامه ریزی ها و اقدامات لازم صورت گرفته و در این مسیرها مشکلی جهت تأمین آب زوار اربعین حسینی وجود ندارد.

پرویز ناصری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه شرکت آبفای استان تمام تلاش خود را جهت تأمین آب زوار اربعین حسینی از تمامی مبادی ورودی استان ایلام تا مرز مهران و حتی خارج از مرز به کار گرفته است، اظهار کرد: نیروهای عملیاتی این شرکت از 27 مردادماه در مرز مهران مستقر و به صورت شبانه روزی پای کار هستند.

وی درباره مهم ترین اقدامات صورت گرفته جهت تأمین آب برای زوار، تصریح کرد: تأمین آب شرب موکب مرکزی شهرستان ایوان با استفاده از آب شبکه پایدار، تأمین آب شرب موکب شهرستان چوار با استفاده از آب شبکه پایدار و تانکر سیار در شرایط اضطراری، تأمین آب شرب موکب مرکزی شهرستان چرداول واقع در سه راهی کارزان با استفاده از تانکر سیار، تأمین آب مسجد و نمازخانه واقع در میدان ارغوان با استفاده از شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب پایدار پل زائر تا پایانه مرزی مهران به مقدار 130 لیتر در ثانیه

تامین آب پایدار پل زائر تا پایانه مرزی مهران به مقدار 130 لیتر در ثانیه