مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-19اقتصادي

شهروند بورسی می شود/طلب 50 هزار میلیاردی شهرداری از دستگاه های اجرایی


معاون مالی شهرداری تهران از بورسی شدن شهروند خبر داد و گفت: همچنین شرکت سرمایه گذاری نیز به بورس وارد می شود و ما از ظرفیت بورس برای حمایت از پروژه هایمان استفاده خواهیم کرد.

- معاون مالی شهرداری تهران از بورسی شدن شهروند خبر داد و گفت: همچنین شرکت سرمایه گذاری نیز به بورس وارد می شود و ما از ظرفیت بورس برای حمایت از پروژه هایمان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لطف الله فروزنده ظهر امروز در نشست خبری خود بیان کرد: سال گذشته رشد در بودجه را شاهد بودیم که این درآمدهای حاصله صرف پروژه ها و مسائل شهر و کارهای سرمایه ای شده است.

وی با بیان اینکه رایزنی با بانک ها برای تسویه بدهی شان انجام شده است به گونه ای که تا کنون 11 هزار میلیارد تومان با بانک شهر تسویه شده است، گفت: همچنین با همکاری بانک تجارت سقف بدهی را مشخص کردیم و با بانک ملی و صادرات نیز بعد از نهایی شدن عدد بدهی به توافقاتی در خصوص نحوه پرداخت بدهی خواهیم رسید.

فروزنده با بیان اینکه 46 پروژه بلاتکلیف داشتیم که 4000 میلیارد تومان پروژه ها را شفاف سازی کردیم، گفت: حدود 120 هزار میلیارد تومان پروژه با بخش خصوصی تعریف کردیم که در حال ارزیابی آنها هستند تا نسبت به انتخاب اجرای پروژه ها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروند بورسی می شود/طلب 50 هزار میلیاردی شهرداری از دستگاه های اجرایی

شهروند بورسی می شود/طلب 50 هزار میلیاردی شهرداری از دستگاه های اجرایی