مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:002023-07-24اجتماعي

جذب 404 معلم جدید در آموزش و پرورش مازندران


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اظهاراینکه امسال 1124 داوطلب معلمی با 3 برابر ظرفیت انتخاب شده مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: طی مراحل ارزیابی و گزینش عمومی، - ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اظهاراینکه امسال 1124 داوطلب معلمی با 3 برابر ظرفیت انتخاب شده مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: طی مراحل ارزیابی و گزینش عمومی، تعداد 404 نفر به عنوان افراد نهایی برای معلمی دوره ابتدایی و استثنایی پذیرفته می شوند.

حسین کمالی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جذب نیروی انسانی از طریق آزمون استخدامی، اظهار کرد: موضوع بکارگیری و جذب نیروی انسانی شایسته، کارآمد و علاقه مند به شغل معلمی همیشه مورد توجه مسئولان و آموزش و پرورش قرار دارد.

وی افزود: ما برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز با توجه به همکارانی که بازنشسته می شوند به طور طبیعی باید ورودی نیروی جدید را هم داشته باشیم.

کمالی با اعلام اینکه طی مجوزی که از امور اداری و استخدامی کشور اخذ شد در اردیبهشت ماه امسال آزمون استخدامی ماده 28 در گروه معلم ابتدایی و آموزگار استثنایی را برگزار کردیم که 3 برابر مورد نیاز به آموزش و پرورش معرفی شدند، تصریح کرد: نیاز ما از این گروه معلم ابتدایی و آموزگار استثنایی، 404 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 404 معلم جدید در آموزش و پرورش مازندران

جذب 404 معلم جدید در آموزش و پرورش مازندران