مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-07اقتصادي

حل مشکلات کارخانه روغن نباتی شیراز نیازمند همراهی همه بخش های ذی ربط است


حل و فصل کامل مشکلات کارخانه روغن نباتی شیراز نیازمند همراهی و کمک همه بخش های ذی ربط است و در این مسیر، دستگاه قضایی همانگونه که تاکنون مساعدت های لازم را داشته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جریان سفر به استان فارس، در راستای کمک دستگاه قضایی به رشد تولید و رفع موانع تولید، از کارخانه روغن نباتی شیراز که طی سال های اخیر با مشکلاتی مواجه شده است، بازدید به عمل آورد.

     کارخانه روغن نباتی شیراز به عنوان یکی از قدیمی ترین واحدهای تولیدی کشور، در جریان واگذاری های غیراصولی و خارج از ضابطه، به دلیل سوء مدیریت، با مشکلات اقتصادی و بدهی مواجه شد.

با ورود دستگاه قضایی، اقدامات ناظر بر جلوگیری از ورشکستگی، رکود، تعطیلی و ارتقاء تولید و اشتغال در این کارخانه، در دستور کار قرار گرفت.

     مهمترین وجه ورود دستگاه قضایی به رفع مسائل و مشکلات کارخانه روغن نباتی شیراز، تمهید مقدمات حقوقی و قضایی جهت انتقال کارخانه مزبور به خارج از شهر و در منطقه ویژه اقتصادی، جهت صیانت از حقوق عامه و رفع مشکلات زیست محیطی است.

     در جریان بازدید رییس عدلیه از کارخانه روغن نباتی شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با مالکان و سرمایه گذاران جدید این بنگاه تولیدی به گفتگو پرداخت و در جریان جزیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات کارخانه روغن نباتی شیراز نیازمند همراهی همه بخش های ذی ربط است

حل مشکلات کارخانه روغن نباتی شیراز نیازمند همراهی همه بخش های ذی ربط است