مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-20سياسي

زنجانی ها آموزش کمک های اولیه می بینند


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاقمندان به فراگیری مجازی و حضوری دوره آموزشی«کمک های اولیه» در قالب طرح بوت کمپ تابستانی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت الله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تابستان اوقات فراغت نسبی برای خانواده ها به شمار می رود، از این رو در راستای بهره مندی هدفمند از این فصل معاونت آموزش و پژوهش اقدام به برگزاری دوره آموزشی کمک های اولیه کرده است.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهارداشت: در این بوت کمپ آموزشی افراد ضمن کسب مهارت های کمک های اولیه، تجربه یادگیری فشرده و شبکه سازی و تعامل با دیگران را نیز تجربه خواهند کرد.

  وی گفت: در اردوی ترکیبی 10 دوره فشرده رشته های کمک های اولیه در قالب یک پکیج جامع در سامانه آموزشی های مجازی خادم با شعار قهرمان جهان شوید طراحی شده است.

  هاشمی، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تقویت و توسعه مهارت های عموم مردم در زمینه کمک های اولیه و بهره مندی از اوقات فراغت تابستان برشمرد.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه روش آموزش این دوره مجازی و حضوری است، خاطرنشان کرد: بخش مجازی این بوت کمپ رده سنی ندارد و برای عموم مردم مجاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها آموزش کمک های اولیه می بینند

زنجانی ها آموزش کمک های اولیه می بینند