مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-16سياسي

تحلیل دبیرکل حزب موتلفه از چنددستگی اصلاح طلبان


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ثبت نام اعضای این حزب در انتخابات مجلس، تحلیل خود را از وضعیت حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ظهر امروز در نشست خبری حزب موتلفه اسلامی با اشاره به پیش ثبت نام انتخابات مجلس، اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از اعضای حزب موتلفه ثبت نام کردند و از ما می پرسند که برنامه شما چیست که ما هم می گوییم افراد شاخص تر و اصلح را که به پارامترهای نظام نزدیک تر هستند، انتخاب می کنیم که در نهایت مجلس دوازدهم مجلس شایسته ترین ها شود.

وی ادامه داد: در انتخابات مجلس دوازدهم شاهد تکثر حضور کاندیدا ها هستیم، اما به نظر شاهد وحدت در ارائه لیست های واحد نیستیم.

در حال حاضر همه به صحنه آمده اند و ثبت نام کردند تا نظرات خود را مطرح می کنند و این باعث می شود فضای پرشور انتخاباتی داشته باشیم تا مردم به خوبی نمایندگان خود را انتخاب کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در مورد شروع پیش ثبت نام ها در انتخابات نیز مانند ثبت نام محمدرضا باهنر غافلگیر نشدیم، زیرا ما حزب هستیم و دارای تشکیلات هستیم و شرایط را رصد می کنیم.

با پیش ثبت نام ها فرصت 6 ماهه ای به شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت ها داده می شود که از آن استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل دبیرکل حزب موتلفه از چنددستگی اصلاح طلبان

تحلیل دبیرکل حزب موتلفه از چنددستگی اصلاح طلبان