مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-10اقتصادي

پلمب 16 واحد غیرمجاز بنگاه املاک در زاهدان


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: از تیرماه سالجاری تاکنون 151 بازرسی مشترک با همکاری دستگاه های نظارتی در سطح شهر زاهدان مرکز این استان انجام شد که منجر به پلمب 16 بنگاه به دلیل تخلفات متعدد و فعالیت غیر مجاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: با هدف ساماندهی، پیشگیری و مقابله قاطع با تخلفات صنفی بنگاه های مشاورین املاک بازرسی و بازدیدهای مشترک اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری دستگاههای نظارتی نظیر تعزیرات حکومتی، اتحادیه املاک، پلیس اماکن و سازمان صمت و اتاق اصناف و نماینده دستگاه قضایی در حال انجام است.

وی از فعالیت 863 واحد مشاور املاک دارای پروانه کسب در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: با باررسی های صورت گرفته علاوه بر پلمپ واحدهای متخلف 59 بنگاه املاک نیز به دلیل تخلفاتی نظیر دریافت کمیسیون بالاتر از نرخ مصوب و ارائه ندادن کد رهگیری به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 9 مورد تخلف در بنگاه های معاملاتی املاک سراسر کشور شناسایی شده که گشت های مشترک آن ها را کنترل می کنند، عنوان کرد: راه اندازی گشت های کنترل تاثیر بسزایی برای کنترل قیمت اجازه بها و مسکن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 16 واحد غیرمجاز بنگاه املاک در زاهدان

پلمب 16 واحد غیرمجاز بنگاه املاک در زاهدان