مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 22:402023-07-29سياسي

آزادی 299 زندانی مالی و جرایم غیرعمد در استان اصفهان


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در چهار ماه ابتدایی سال جاری با تلاش ستاد دیه 299 نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد از زندان های استان اصفهان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری اصفهان، حجت الاسلام اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در جلسه ستاد دیه استان اظهار داشت: در چهار ماه ابتدایی سال جاری با تلاش ستاد دیه 299 نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با مجموع بدهی بیش از 260 میلیارد تومان از زندان های استان اصفهان آزاد شدند.

وی افزود: این مبلغ شامل بیش از 50 میلیارد تومان گذشت شکات، حدود 160 میلیارد تومان پذیرش اعسار زندانیان، بیش از 8 میلیارد تومان نقدینگی محکومان، بیش از 30 میلیارد تومان کمک های بلاعوض از محل ستاد دیه و خیرین و حدود 12 میلیارد تومان تسهیلات بانکی بوده است.

جعفری با بیان اینکه از این تعداد آزادی 87 مورد مربوط به تیر ماه بوده است، بیان کرد: مردم نیکوکار و نوع­دوست استان همواره در امور خیر و دستگیری از نیازمندان به ویژه مددجویان زندان پیشتاز بوده اند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان از شکات و خواهان­ های پرونده های مربوطه که طلب خود را بخشیدند به ­صورت ویژه تقدیر کرد و گفت: از این 299 نفر، 293 زندانی مرد و 6 زندانی زن بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 299 زندانی مالی و جرایم غیرعمد در استان اصفهان

آزادی 299 زندانی مالی و جرایم غیرعمد در استان اصفهان