مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-03بين الملل

نگرانی ایران از بروز درگیری ها در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه


سخنگوی وزارت امور خارجه از بروز درگیری ها در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه در لبنان ابراز نگرانی کرد و گفت: صحنه فلسطین بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام صفوف فلسطینی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) 12 مرداد ماه از بروز درگیری ها در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه در لبنان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، درگیری مسلحانه بین نیروهای جنبش فتح و یک گروه مسلح موسوم به الشباب المسلم از روز یکشنبه در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه رخ داده است.

در همین خصوص سخنگوی وزارت امور خارجه از وقوع و تداوم درگیری های مسلحانه در اردوگاه فلسطینی نشین عین الحلوه در جنوب لبنان که به کشته و زخمی شدن ده ها فلسطینی و آوارگی مجدد تعداد قابل توجهی از فلسطینی ها منجر شده است، ابراز نگرانی کرد.

کنعانی ضمن تأکید بر ضرورت توقف کامل درگیری ها در عین الحلوه و پای بندی همه طرف ها به آتش بس و آرامش، خاطرنشان کرد که صحنه فلسطین بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام صفوف فلسطینی ها است.

وی تصریح کرد: ضروری است گروه ها، جریان ها و ملت فلسطین با حفظ هوشیاری، تمام توان و امکانات خود را برای مبارزه با دشمن اشغالگر صهیونیستی که منشأ تمام مشکلات مردم فلسطین و بی ثباتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی ایران از بروز درگیری ها در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه

نگرانی ایران از بروز درگیری ها در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه