مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 07:402023-08-15پزشكي

طرح دارویاب در کرمان اجرایی می شود


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: طرح دارویاب را طراحی کرده ایم و بر اساس آن موجودی داروخانه های کرمان به بیماران اعلام می شود.

- محمد جعفری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: طرح دارویاب توسط بیمه سلامت استان کرمان طراحی شده است و بر اساس آن دکتر می تواند بگوید داروی شما در کدام یک از داروخانه های کرمان در دسترس است.

وی بیان داشت: سازمان بیمه سلامت در زمینه فضای دیجیتال و الکترونیک به سازمانی الکترونیک تبدیل شده است و نسخه نویسی الکترونیک در همه مطب ها انجام می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان از راه اندازی صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد و یادآور شد: با استفاده از بستر کد ملی در سامانه نسخه الکترونیک نشان بیماری های خاص و صعب العلاج را می زنیم که 107 بیماری خاص را شامل می شود.

جعفری خاطرنشان کرد: بیماران خاص و صعب العلاج در هر جای کشور برای دریافت دارو مراجعه کنند، می توانند، داروهایشان را با تخفیف مربوط به بیماری خاص و صعب العلاج دریافت کنند.

وی همچنین درباره دریافت پول نقد از بیماران توسط بعضی از پزشکان تصریح کرد: این حرکت بعضی از مطب ها و مراکز درمانی برای فرار مالیاتی ست و ما برخورد لازم را انجام می دهیم و گزارش مربوط به متخلفان را هم به تعزیرات حکومتی ارائه می دهیم و برخوردهای لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دارویاب در کرمان اجرایی می شود

طرح دارویاب در کرمان اجرایی می شود