مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 07:402023-08-09سياسي

مشارکت 58 هزار جهادگر بسیجی در«رزمایش جهادگران فاطمی3» یزد


فرمانده ارشد سپاه الغدیر یزد با بیان این که رزمایش جهادگران فاطمی 3 تا 22 مردادماه در این استان ادامه داد،گفت: در این رزمایش 58 هزار نفر از جهادگران بسیجی استان یزد در قالب 440 گروه جهادی مشارکت دارند.

- سردار حسین زارع کمالی، فرمانده ارشد سپاه الغدیر در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که خدمت رسانی در راستای محرومیت زدایی یکی از اولویت های اجرایی بسیج و سپاه است، اظهار کرد: برگزاری دو دوره رزمایش جهادگران فاطمی در استان یزد از جمله اقدامات موثر انجام شده در راستای محرومیت زدایی و است که با همکاری جهادگران بسیجی در سطح گسترده انجام شده است.

وی افزود: اساس کار گروه های جهادی کار بی مزد و منت برای مردم است و سپاه و بسیج مصمم تر از همیشه آماده خدمت به مردم هستند.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اهمیت آغاز رزمایش جهادگران فاطمی 3، گفت: این رزمایش از جمعه 13 مردادماه در مناطق مختلف استان یزد آغاز شده و به مدت 10 روز تا 22 مردادماه ادامه دارد.

سردار زارع کمالی تصریح کرد: این رزمایش با حضور 58 هزار نفر از جهادگران در قالب 440 گروه جهادی محله و جغرافیا محور، گروه ها ی عمومی و تخصصی در 12 عرصه از جمله علمی، فرهنگی، پزشکی، میز خدمت و واکسیناسیون دام و طیور در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 58 هزار جهادگر بسیجی در«رزمایش جهادگران فاطمی3» یزد

مشارکت 58 هزار جهادگر بسیجی در«رزمایش جهادگران فاطمی3» یزد