مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 21:052023-08-11اقتصادي

اتمام فاز نخست پروژه ساخت زندان جدید فیروزآباد


با برنامه ریزی های لازم و مدیریت مالی پروژه و تمهیدات عملیاتی و برابر عقد قرارداد و مناقصه تا پایان سال جاری شاهد اتمام فاز نخست پروژه ساخت زندان جدید فیروزآباد خواهیم بود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس به همراه ذیحساب، رییس اداره فنی مهندسی اداره کل زندان ها و رییس زندان فیروزآباد با حضور در محل ساخت پروژه زندان جدید فیروزآباد از قسمت های مختلف آن بازدید کرد.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی های لازم و مدیریت مالی پروژه و تمهیدات عملیاتی و برابر عقد قرارداد و مناقصه تا پایان سال جاری شاهد اتمام فاز نخست پروژه ساخت زندان جدید فیروزآباد خواهیم بود.

مدیرکل زندان های فارس افزود: زندان فعلی فیروزآباد قدیمی بوده و در بافت شهری قرار دارد که این مشکلات و محودیت هایی را در اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی، تفکیک و طبقه بندی مناسب زندانیان به دنبال دارد و لذا بر اساس سیاست های سند تحول قضایی و تاکیدات رییس سازمان زندان های کشور، به دنبال آن هستیم که هرچه سریع تر بتوانیم پروژه ساخت زندان جدید فیروزآباد را به اتمام برسانیم و از امتیازات آن مردم را به واسطه تامین ارتقا سلامت روانی جامعه و زندانیان را به سبب تامین سرانه های مناسب و مورد نیاز آموزش، اصلاح و تربیت و ارائه خدمات متنوع، مهارت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام فاز نخست پروژه ساخت زندان جدید فیروزآباد

اتمام فاز نخست پروژه ساخت زندان جدید فیروزآباد