مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 21:502023-07-23اجتماعي

1.8 میلیون تردد در جاده های استان سمنان ثبت شد


سرپرست مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری سمنان از ثبت تردد یک میلیون و 800 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان طی تیرماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مقیمی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از راهداری سمنان از تردد یک میلیون و836 هزار و 699 وسیله نقلیه در محورهای ورودی استان سمنان در تیرماه ماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این ماه دو هزار و 247 تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه های هوشمند، جمعه 23 تیرماه سال جاری پرترددترین روز در این بازه زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را 20 درصد عنوان کرد و افزود: سامانه های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربین های نظارت تصویری، سامانه های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه های ثبت تخلف در جاده های استان سمنان فعال هستند.

مقیمی با بیان ایکه رتبه تردد محورهای ورودی استان بیستم کشوری بوده و پرتردد ترین محور در این بازده زمانی محور ایوانکی- شریف آباد با تردد روزانه 22 هزار و 116 تردد وسایل نقلیه بوده است بیان کرد: سامانه تلفنی گویا و اپراتوری 141 به صورت 24 ساعته آماده پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.8 میلیون تردد در جاده های استان سمنان ثبت شد

1.8 میلیون تردد در جاده های استان سمنان ثبت شد