مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-07سياسي

وزیر علوم: شرکت کنندگان در طرح ولایت، راهنمای سایر دانشجویان باشند


وزیر علوم با اشاره به اهمیت حضور در طرح ولایت، گفت: دانشجویانی که در این طرح شرکت می کنند، می توانند راهنمای دیگر دانشجویان در زمینه های مختلف باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر علوم با اشاره به اهمیت حضور در طرح ولایت، گفت: دانشجویانی که در این طرح شرکت می کنند، می توانند راهنمای دیگر دانشجویان در زمینه های مختلف باشند.

محمدعلی زلفی گل امروز 16 مرداد در دیدار با دانشجویان شرکت کننده در طرح ولایت از دانشگاه های سراسر کشور که در مسجد امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حفاظت از امنیت ما همواره در تلاش اند و ما باید قدردان آنان باشیم و برایشان دعا کنیم.

وی با یاد کردن از مرحوم حجت الاسلام صالحی، بنیان گذار طرح ولایت در کشور، افزود: حضور در طرح ولایت که با اخلاق، معنویت و انسانیت عجین است را قدر دانسته و از آن حداکثر استفاده را ببرید.

وی افزود: دانشجویانی که در این طرح شرکت می کنند، می توانند راهنمای دیگر دانشجویان در زمینه های مختلف باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، وزیر علوم ادامه داد: شما باید با داشتن مهارت های روابط عمومی و جذب مخاطب، بتوانید دانشجویان را به خود جذب کنید و از این فرصت برای انتقال تجربیات خود به دیگران بهره ببرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: شرکت کنندگان در طرح ولایت، راهنمای سایر دانشجویان باشند

وزیر علوم: شرکت کنندگان در طرح ولایت، راهنمای سایر دانشجویان باشند