مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 21:202023-08-10سياسي

اصحاب رسانه در معرفی ظرفیت ها و عناصر هویتی تربت حیدریه تلاش کنند


رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تربت حیدریه گفت : اصحاب رسانه در معرفی ظرفیت ها و عناصر هویتی شهر تربت حیدریه تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مهدی زاهدی عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد با اشاره به اینکه این خطه به عنوان یکی از شهرهای موثر در تاریخ کشور، زادگاه علما و مفاخر و اندیشمندانی است که در معرفی هویت های مختلف آن غفلت شده، از رسانه ها خواست تا در معرفی این ریشه های تاریخی، فرهنگی و دینی مذهبی بیشتر تلاش کنند.

  وی گفت : اندیشمندانی همچون آخوند ملاعباس راشد تربتی، شهید عبدالحسین برونسی، کاشف السلطنه پدر چای ایران، استاد محمد قهرمان، استاد صاحبکار، شیخ احمد تربتی و دیگر شخصیت های بزرگی همچون آیت الله مروج تربتی، اسلامی و ربانی که در حوزه انقلاب اسلامی زحمات فراوان کشیدند اما در معرفی آن ها غفلت شده است.

  زاهدی تصریح کرد: وقتی نتوانیم نکات مثبت و ظرفیت هایی را که می توان به یک مسافر و زائر و سرمایه گذار به صورت مناسب معرفی کنیم طبیعتاً جذب و حفظ سرمایه گذار هم بسیار سخت است لذا باید تلاش شود تربت حیدریه را به صورتی که بوده و هست معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه در معرفی ظرفیت ها و عناصر هویتی تربت حیدریه تلاش کنند

اصحاب رسانه در معرفی ظرفیت ها و عناصر هویتی تربت حیدریه تلاش کنند