مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-16ورزشي

اقدام جهادی استاد بزرگ ایران شطرنج ایران در مناطق محروم سیستان و بلوچستان


فدراسیون شطرنج برای اولین بار در سطح فدراسیون های ورزشی اقدام به برگزاری اردوی جهادی آموزش رایگان شطرنج توسط استاد بزرگ ایران امیررضا پور رمضانعلی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، استاد بزرگ پور رمضانعلی این اردوی جهادی، آموزشی را از چهارشنبه(فردا) 25 تا جمعه 27 مرداد ماه 1402 در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد کرد و به علاقه مندان شطرنج، این رشته را می آموزد.

از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در این اردوی جهادی می توان به تخصیص صفحه و مهره های شطرنج از سوی فدراسیون برای توزیع رایگان در مناطق محروم اشاره کرد.

فدراسیون شطرنج طبق برنامه ریزی های انجام داده قصد دارد بر اساس درخواست روسای هیات های سراسر کشور به ویژه مناطق محروم بر اساس امکان سنجی و نیازسنجی توسط فدراسیون با همکاری اساتید بزرگ و مربیان ارشد که تعداد بسیاری از آنان آمادگی خود را برای مشارکت در قالب اردوهای جهادی اعلام نموده اند در راستای مردم سازی خدمات و حمایت از اقشار جامعه برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی اینگونه برنامه ها را در دستور کار قرار دهد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جهادی استاد بزرگ ایران شطرنج ایران در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

اقدام جهادی استاد بزرگ ایران شطرنج ایران در مناطق محروم سیستان و بلوچستان