مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 01:152023-08-13سياسي

مجلس یازدهم بار دیگر انقلابی بودن خود را ثابت کرد


معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فراجا گفت: امروز مجلس یازدهم با موافقت به تقاضای رسیدگی لایحه حمایت از عفاف و حجاب طبق اصل 85 قانون اساسی، - یکبار دیگر انقلابی بودن خود را ثابت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، مشکلات را به درستی شناخته و قوانین خوبی را مصوب کرده است که هدف این قوانین عمدتاً در حوزه های مبارزه با فساد، رفع تبعیض، رفع انحصار، بهبود فضای کسب و کار و به طور کلی تحول در قوانین اقتصادی کشور بوده است و امروز نیز نیاز را در حوزه عفاف و حجاب به خوبی تشخیص داده و بهترین اقدام را اجرایی کرده است.

سردار بهرامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سه مرتبه این مجلس را انقلابی خوانده اند، تصریح کرد: امروز در قدردانی از نمایندگان انقلابی بخاطر موافقت با بررسی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، باید ابتدا از مردمانی قدردانی کرد که این چنین نمایندگان انقلابی را انتخاب کرده اند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فراجا در پایان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس دوازدهم گفت: در این دوره هم مردم با حضور خود و انتخاب اصلح مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهند زد و انقلابی ماندن خود را یک بار دیگر این چنین نشان خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم بار دیگر انقلابی بودن خود را ثابت کرد

مجلس یازدهم بار دیگر انقلابی بودن خود را ثابت کرد