مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-06سياسي

پیوست رسانه ای برای تمامی پروژه های لرستان تهیه شود


معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان بر بر تهیه پیوست رسانه ای برای پروژه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و خدماتی استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احسان یاوری ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان با اشاره به اهمیت موضوع اطلاع رسانی، عرصه رسانه را به نوعی عرصه نبرد دانست و عنوان کرد: همان طور که در زمان حمله فیزیکی دشمن با تمام قوا برای مقابله تجهیز می شویم، در این عرصه نیز برای مقابله با هجمه های دشمن باید تجهیز شویم.

  وی خاطرنشان کرد: امروزه عرصه رسانه، عرصه آرایش جنگی است و سربازان و نیروهایی که در این عرصه فعالیت می کنند، رزمندگانی هستند که در این جبهه سنگین که ممکن است آسیب های این جبهه بیش از آسیب های جنگ سخت باشد.

  معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان ایکه در جنگ سخت وقتی با حمله دشمن مواجه می شویم بدنه اجتماعی جامعه به هم پیوسته تر می شود، افزود: هر قدر حمله دشمن سنگین تر می شود، اقشار مختلف مردم به هم پیوسته تر می شوند، همچنان که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس دیدیم هرجا فشار دشمن بیشتر می شد مردم بیشتر در کنار هم قرار می گرفتند.

  یاوری بیان داشت: در جنگ نرم و جنگ شناختی هر چقدر فشار علیه مردم بیشتر شود، انسجام و اتحاد میان مردم کمتر می شود و زمانی که عملیات رسانه ای رسانه های معاند بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوست رسانه ای برای تمامی پروژه های لرستان تهیه شود

پیوست رسانه ای برای تمامی پروژه های لرستان تهیه شود