مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 22:002023-08-03ورزشي

پیروزی مقتدرانه تیم ملی نوجوانان برابر پورتوریکو در قهرمانی جهان


تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی جهان موفق به شکست پورتوریکو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال جهان با حضور 19 تیم از روز گذشته (چهارشنبه 11 مرداد) در سن خوآن آرژانتین آغاز شده است.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در نخستین بازی خود موفق به شکست سه بر صفر کره جنوبی شد، از ساعت 20:30 دقیقه امشب (پنج شنبه 12 مرداد) به وقت تهران در دومین دیدار مرحله گروهی و در سالن لا سوپریورا به مصاف پورتوریکو رفت.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب ابوالفضل مهدیان، سیدمتین حسینی، طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، عمران کوک جیلی، ماهان برزکار و مرتضی طباطبایی (لیبرو) استفاده کرد.

نوجوانان ایران در این دیدار با اقتدار و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 15 و 25 بر 12 پورتوریکو را شکست دادند تا به سومین برد خود دست یابند و 9 امتیازی شوند.

تیم نیجریه که در گروه ایران قرار دارد، از حضور در مسابقات انصراف داده و تیم ایران یک برد از شکست فنی این تیم در کارنامه خود ثبت کرده است.

شاگردان محمد وکیلی در تیم ملی نوجوانان ایران مقابل پورتوریکو نمایش بدون نقصی داشتند و در تمامی آیتم ها عملکرد خوبی ارائه کردند که نشان دهنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی مقتدرانه تیم ملی نوجوانان برابر پورتوریکو در قهرمانی جهان

پیروزی مقتدرانه تیم ملی نوجوانان برابر پورتوریکو در قهرمانی جهان