مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 19:102023-08-08سياسي

دانلود رایگان 120 میلیون مقاله در کتابخانه های عمومی گلستان


مدیرکل کتابخانه های گلستان از ارائه اینترنت رایگان در کتابخانه های عمومی 20 شهر استان خبر داد و افزود: اعضای کتابخانه از این طریق می توانند 120 میلیون مقاله فارسی و لاتین را رایگان دانلود کرده و استفاده کنند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل کتابخانه های گلستان از ارائه اینترنت رایگان در کتابخانه های عمومی 20 شهر استان خبر داد و افزود: اعضای کتابخانه از این طریق می توانند 120 میلیون مقاله فارسی و لاتین را رایگان دانلود کرده و استفاده کنند.

آخوند عبدالحی میرزاعلی عصر سه شنبه 17 مرداد 1402 در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان و در گفت وگو با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا در استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی که به روز خبرنگار موسوم شده، اظهار کرد: خبرنگاران این توانایی را دارند که دغدغه های مردم را که خودشان نمی توانند انعکاس دهند را به گوش مسئولان رسانده و به حل مشکلات و دغدغه های مردم کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران با قلم توانای خود فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جامعه ترویج کرده و به تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران کمک می کنند، گفت: در شرایط امروز جامعه دشمنان نظام تلاش می کنند، دستاوردهای نظام را کوچک جلوه داده و در جامعه ناامیدی را ترویج کنند و در چنین شرایطی اصحاب رسانه با انعک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود رایگان 120 میلیون مقاله در کتابخانه های عمومی گلستان

دانلود رایگان 120 میلیون مقاله در کتابخانه های عمومی گلستان