مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-12ورزشي

احداث سالن بسکتبال در مشهد واجب است


با توحه به رویکرد اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی امیدواریم فرایند آماده سازی زمین و ساخت سالن بسکتبال سریع تر رخ دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی جعفر فلاح گفت: با توحه به رویکرد اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی امیدواریم فرایند آماده سازی زمین و ساخت سالن بسکتبال سریع تر رخ دهد.

جعفر فلاح در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت باشگاه آویژه صنعت پارسای مشهد اظهار کرد: باشگاه آویژه صنعت همانطور که قبلا اعلام کرده ایم، امسال در لیگ برتر حضور نخواهد داشت.

این تصمیمی بود که اعضای هیأت مدیره و مالک باشگاه پس از نشست های متعدد اتخاذ کردند و مقرر شد به جای حضور در لیگ برتر، به فکر ساختن یک مجموعه استاندارد ویژه بسکتبال باشند.

فلاح افزود: متاسفانه شهر بزرگی همچون مشهد یک سالن استاندارد مخصوص بسکتبال ندارد و احداث یک سالن از هر چیزی واجب تر است، لذا مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدند که به جای هزینه در لیگ برتر، به فکر حل این مشکل باشند و یک سالن اختصاصی بسکتبال احداث کنند.

وی در خصوص جدیت باشگاه برای عملی شدن این تصمیم گفت: قطعا عملکرد باشگاه طی حضور یک دهه ای در لیگ های کشوری که 5 سال آن در لیگ برتر بوده، خود گواه این امر است و همیشه به همه تعهدات به موقع عمل شده و همه می دانند که توانایی انجام این کار را دارند و به ورزش به عنوان یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سالن بسکتبال در مشهد واجب است

احداث سالن بسکتبال در مشهد واجب است