مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-21بين الملل

هشدار یک مقام نظامی درباره نقاط ضعف نیروی هوایی رژیم صهیونیستی


یکی از فرماندهان نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که نیروی هوایی این رژیم به هدفی راهبردی برای دشمنان این رژیم تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ژنرال اسحاق بریک در گفتگو با رادیو رژیم صهیونیستی به بررسی مشکلات نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت طی سال های اخیر نیروی هوایی فقط به خرید هواپیما پرداخته و به دیگر نیروها همچون نیروی زمینی بی توجهی شده و سامانه های مهم و حساس همچون سامانه های موشکی و لیزری تقویت نشده است.

وی اشاره کرد که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خلبانانی خبره و هواپیماهایی جدید در اختیار دارد اما ارتش پایگاه های خود را برای پرواز این هواپیماها در جنگ های آینده مجهز نکرده است و با این شرایط، نیروی هوایی به هدفی راهبردی برای دشمنان تبدیل خواهد شد.

این ژنرال صهیونیست تاکید کرد که در جنگ آتی، روزانه 3500 موشک به اراضی اشغالی اصابت خواهد کرد و علاوه بر این، هزاران پهپاد نیز روانه این منطقه خواهد شد و نیروی هوایی به یکی از اصلی ترین اهداف دشمنان تبدیل خواهد شد.

ژنرال اسحاق بریک عنوان کرد که در جنگ آتی، موشک های سنگین و نقطه زن به باندهای فرودگاه ها و اطراف آن اصابت خواهد کرد و آن ها را از کار خواهد انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یک مقام نظامی درباره نقاط ضعف نیروی هوایی رژیم صهیونیستی

هشدار یک مقام نظامی درباره نقاط ضعف نیروی هوایی رژیم صهیونیستی