مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-07فرهنگي

اعتصاب هالیوود مانعی در برگزاری اسکار یا کمک به مفهوم جشن سینما؟


نبود بازیگران در برنامه های معرفی فیلم ها، شاید جشنواره های پاییزی را به برزخی از آشفتگی کشانده باشد اما یک شانس هم می تواند باشد؛ بازگشت به مفهوم اصلی یک جشن سینمایی به دور از سلطه اسکار.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، واشینگتن پست در مقاله ای مفصل به تاثیر اعتصاب هالیوودی ها بر مقوله اقتصادی جشنواره ها، تاثیر آن بر اسکار و تقویت رویکرد مستقل سینمایی داشته است که در ذیل آمده است: همان جمعه اواسط جولای که انجمن بازیگران آمریکا اعتصاب خود را اعلام کرد، روسای برخی از بزرگترین جشنواره های فیلم پاییز 2023 با تماس اضطراری با هم سعی کردند تاثیر این اعتصاب را بر برنامه های خود ارزیابی کنند.

این گردهمایی رقبا به منزله آتش بس موقتی در میان 4 جشنواره مهم هم زمان ونیز، تلوراید، تورنتو و نیویورک در 3 منطقه زمانی مختلف بود.

معمولاً این جشنواره ها، که همه در ماه سپتامبر و اکتبر برگزار می شوند به عنوان اولین ایستگاه در جاده اسکار دیده می شوند که در عین حال با هم رقابت جدی دارند تا بتوانند امتیاز اولین نمایش های جهانی را کسب کنند و تا رسیدن به اسکار عنوان اولین مکانی که فیلم اسکاری دیده و تایید شده را از آن خود کنند.

آلبرتو باربرا مدیر جشنواره بین المللی فیلم ونیز، گفته است در روزهای اول اعتصاب، تماس های این جشنواره ها با هم آنها را به یک گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب هالیوود مانعی در برگزاری اسکار یا کمک به مفهوم جشن سینما؟

اعتصاب هالیوود مانعی در برگزاری اسکار یا کمک به مفهوم جشن سینما؟